برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

بقیه ادامه مطلب......


تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

تصاویر زیباترین و دیدنی ترین نقاط دنیا

 


نظرات 4 + ارسال نظر
م.میثم شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 http://www.daneshgah-feiz.blogfa.com

خیلی قشنگه..........

مرســـــــی
هیجان آوره

f_javadi شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

سلام
واقعا زیباست
منم عاشق ارتفاع هستم اما ازش هراسم دارم....

ســـلام
مرسی
ارتفاع بیشتر صدمتر دیگه خوب نیس

hamid یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 http://labkhand2.blogsky.com

عکسای باحالین
ولی تو بعضیاشون ادم باید نترس باشه
چنتاشونم که فکر کنم از مخ تعطیلن

آره
من که دوس ندارم امتحان کنم

m.d یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:57

خییییییییلی جالب بودن٬خدا قسمت کنه.

مرســـی
انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد