برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

وزن کل افراد کره زمین محاسبه شد!

وزن انسان ها بر روی کره زمین 287 میلیون تن محاسبه شده است که در این میان آمریکایی ها عنوان چاق ترین انسان ها را به خود اختصاص داده اند. به گزارش بی بی سی، محققان انگلیسی وزن کل انسانها در جهان را محاسبه کردند.

طبق محاسبات آنها 287 میلیون تن وزن کل تمامی انسان ها است.

به گفته این محققان وزن متوسط هر انسان 62 کیلوگرم است که به صورت انفرادی، این مشخصات در آمریکا سه برابر بیش از این حد گزارش شده است.

این محققان نگران این امر هستند که اگر باقی جمعیت زمین نیز مانند شهروندان آمریکایی دچار اضافه وزن شوند ، وزن کل در جهان به شدت افزایش می یابد.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی ابن علی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:19

که چه؟؟؟؟؟
مثلا بگن چند منه!!!!!!!!؟
یهنی نگران چی هسن؟؟؟که کره ی زمین سنگین میشه میافته؟؟؟؟؟؟

بیخودی.........

میثم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 http://daneshgah-feiz.blogfa.com/

سلام آقای ابراهیمی
میگن غول کلاس و ستون کلاس شمایی؟؟
درسته؟!
درس خون هم که هستی مثل خودم

فکر نکنم که من رو بشناسی
شایدم بشناسی


من یکی از هم دانشگاهی های شما هستم

از شما دعوت میکنم که به وبلاگ من هم سر بزنید
و در موضوعات قابل بحثش شرکت کنید


من فقط برام مهمه که شما فیضی ها هم شرکت کنید

اصلا قصد تبلیغ ندارم
فقط میخوام که از نظراتتون بهره بگیرم

سلام.چشم پدر ژپتو....!!!!

میثم دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 http://daneshgah-feiz.blogfa.com/

ممنونم که اومدی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد