برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

داستانک

بنده خدایی ازم پرسید چرا باید نماز بخونیم اون که هیچ اثری نداره هرچی میخونیم و ...!!!
من در جواب گفتم:
کشتی رو کجا میسازن؟
تو خشکی.
کجا ازش استفاده میکنن؟
تو دریا.
هواپیما رو کجا میسازن؟
رو زمین.
اما تو هوا ازش استفاده میکنن.
دنیا هم همینطوره...اینجا میکاری و جای دیگه برداشت میکنی.
نماز رو هم اینجا میخونی-اما اون دنیا استفادشو میبری...هرچند که تو همینجا هم خیلی اثر میذاره اگه واقعا درک کنی.
به قول شاعر:
مزرع سبز فلک دیدمو داس مه نو...یادم از کشته ی خویش آمدو هنگام درو
حالا اگه اعتقاد نداری به اون دنیا که اصلا هیچ---اصلا وارد بحث نیستی یا اصطلاحا سالبه به انتفاع موضوعه....
چیزی نگفتو سکوت کرد...ولی من با خودم گفتم حرف حق جواب نداره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد