برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

tanzzzzzzzzzz..........

 
مرغ شده کیلویی 7000 تومن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فک کنم دیگه برنجو باید با گالینابلانکا بخوریم
-------------------------------------
چهار طرف اتاقم عنکبوته تار بسته منم ازشون به عنوان سیستمه پدافندی علیه پشه ها استفاده میکنم
یه همزیستیه مسالمت آمیز داریم با هم
حالا ازین جالبتر
مامان بزرگم هر وقت میاد تو اتاق اشک تو چشاش جمع میشه میگه یاده سفر مکه (غار حرا) افتاد
-----------------------------------
امروز وقتی رفته بودم بچه ی داداشمو از مهد کودک بیارم یه پسر با شلوار صورتی و تی شرت سرخابی به علاوه کلی دستبند و گردنبند و گوشواره گفت:
خانوم بچتون بابا بخاد ماهستیما!! منم گفتم:شوما فوق ِ فوقش بتونی خاله شی !
لذا ناز بشی تو .  
! --------------------------------------
ینی انقد که تو 20:30 گفتن اروپا قحطی و بدبختیه انتظار داشتم تو یورو 2012
با توپ پلاستیکی و شــورت عمه دوز بیان تو زمــین!
---------------------------------
میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست ! ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه
-----------------------------------
یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن !
---------------------------------
به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.
---------------------------------
 
یه رفیق دارم 170 قدشه حدودای پنجاه کیلوئه.هر وخ خیلی گشنش میشه
آب دهنشو قورت میده همون واسه سیر شدنش کافیه
-------------------------------------------نسلی هستیم ، که تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم، تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم
---------------------------------
متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره. مثلن به خاطر خوشتیپی بازیکنها، طرفدار ایتالیا میشن. در حالیکه معیار ارزش‌گذاری فقط باید میزان تقوا باشه :))
---------------------------------
 
پلیس: شما با این خانوم چه نسبتی دارین؟ - من: دوست دخترم هستن جناب سروان.
+ پلیس: آهان، موفق باشین! ببخشید مزاحم شدم، خدافظ - من: خدافظ. فک کن
 
----------------------------------------
 
اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار نمیرفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه.
---------------------------------
 
شادی را هدیه کن،حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند :)... عشق بورز به آنها که دلت راشکستند ... دعاکن برای آنان که نفرینت کردند / \... وبا کسانی که باتو نامهربانی کردند، مهربان باش :*..... و اینگونه حتما دهانت سرویس خواهد شد دیدم که میگمــــا =)))
 
----------------------------------
قانون طبیعت اینطوریه که نکُشی میکُشنت، بکُشی باید دیه بدی !
---------------------------------
 
این خیلی بده که یه آهنگ عاشقانه شما رو یاد 4 - 5 نفر بندازه ....
---------------------------------
 
کاش یکی بود تو اینترنت چایی پخش میکرد دیگه از پا کامپیوترم بلند نمیشدیم
---------------------------------
 
تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون... تازه میفهمی چه غلطی کردی!!!!!!!!!!!!
---------------------------------
 
همین روز است گداها سر چهارراه با دستگاه کارتخوان بیان سراغمون...!!!!
---------------------------------
 
ﺩﯾﺸﺐ ﻫﺮ چی ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ‌ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺪﺍﺩ ، ﻇﺎﻫﺮﺍ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﯾﻪ و من دچار سو تفاهم شده بودم
---------------------------------
 
اون دنیا خدا نمی‌پرسه مدل ماشینت چیه؟ می‌پرسه چندتا پیاده رو سوار کردی؟ (قابل توجه دختر خانومهایی که نمیدونن نیت پسرها الهیه)
---------------------------------
 
با اعلام وزیر آموزش و پرورش مبنی بر جداسازی کتاب درسی دختران و پسران، نام دهقان فداکار در کتاب درسی دختران به صغریِ فداکار تغییر یافت! ولی نتونست لباسشو در بیاره و همه مسافران کشته شدند..!!
 
 


نظرات 4 + ارسال نظر
علی ابن علی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:44 http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام.
خوبه.
جدیدتر ندارین؟

سلام٬شما اگه دارین بذارین خوشحال میشیم.

hamidreza سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:08 http://labkhand2.blogsky.com

سلام...
بعضیاش جدید بود بعضیاشم نه...
ولی در کل خوب بود

سلام٬ممنونم از اینکه سر میزنید٬قابل نداشت.

علی ابن علی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:49 http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام......
ما دیگه کنار کشیدیم
شما تنظ میذاری دیگه خوبه!!
چندتای آخری جالب بودن

خواهش میکنم٬مطالب شما هم همیشه خوبه....

امین نظری یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

اموزنده بود

سلام٬خیلی ممنونم که وقت میزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد