برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

دنیا عوض شده.

دیروز کودکی در امتداد کوچه های پر از بی کسی این شهر شلوغ

دست تمنایی به سویم دراز کرد

خالی تر از تمامی آرزوهای کودکانه

دنیا عوض شده است

کودکان به دنبال نان اند و ما به دنبال عشق

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علی ا.ع چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://powerelectric90.blogsky.com/

سلام
عه چ عجب شما اومدین یه مطلب گذاشتین و نظراتتون رو تایید کردین
میگم این عکس چندبار دیگه هم گذاشتین

سلام
ببخشید دیگه اینترنتم قطع شده بود.
نه!!!!!بار اول بود.

Hassan Mohammadzadeh چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34 http://feizctrl90.blogsky.com

سلام...
من نمیدونم کدوم آدم بی فرهنگ و بچه ای هست که میاد اینجا و جای بنده (با اسم بنده) نظرای بیخود میذاره...
واقعا برای ایشون متاسفم...
خواهشا اگه از این نظرای مسخره شبیه نظری که واسه خ طاهری و دارائی که با اسم بنده گذاشته شده از این به بعد اومد تایید نشه...
ممنون

پیمان انصاری جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:58

هعیییییییییییییی. قشنگ بود.
شرم دارم وزن سیری خود را روی وزنه ی پسرک گرسنه بکشم

ممنونم متن شما هم خییلی قشنگ بود.

NAZZARI-ALI ASGHAR شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

Like

مرسی ممنونم.

NAZZARI-ALI ASGHAR جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58

شاید میان این همه نامردی
باید شیطان را ستود
که دروغ نگفت
جهنم را به جان خرید اما
تظاهر به دوست داشتن آدم نکرد...

مطلب خیلی زیبایی بود.ممنونم.

NAZZARI-ALI ASGHAR جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

آنچه میخواهیم،نیستیم وآنچه هستیم ،نمیخواهیم آنچه دوست داریم،نداریم وآنچه داریم،دوست نداریم وعجیب است که هنوز به زندگی امیدواریم!

زندگی کنید ، حتی اگر بهترینهایتان را از دست بدهیدچون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایتان میسازد …

NAZZARI-ALI ASGHAR جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13

این مردم فقیر و مستضعف که جز تو کسی را ندارن دلشونو خوش به تو کردن اه چرا گوش نمیکنی نکنه تو هم با پولدارا رفیقی عارت میاد بهشون سر بزنی به تو هم میگن خدا

خدایا من دلم قرصه! کسی غیر تو با من نیست
خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن!!

امین مظری سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

مهندس درستش اینه:خدایاسرده این پایین ازاون بالا تماشا کن/اگه میشه فقط گاهی خودت قلب منو ها کن/خدایاسرده این پایین ببین دستامو میلرزه/دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه/خدایا من دلم قرصه کسی غیر ازتو با من نیست/خیالت از زمین راحت که حتی روزروشن نیست/کسی اینجاحواسش نیست که دنیا زیره چشماته/ یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته/خدایا وقت برگشتن یکم بامن مدارا کن/شنیدم گرم اغوشت اگه میشه منو جاکن

ممنونم کاملش خیلی قشنگ تر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد